|
Om half zeven werd er opnieuw gebeld. Ik vulde vervolgens de juiste gegevens in (nieuw wachtwoord en gebruikersnaam) in het modem en kon toen eindelijk de 84 e-mails ophalen die al sinds 17 maart te wachten lagen. Ook mijn website guuskroon.nl functioneerde nog gewoon gelukkig. Alles leek in orde, maar een paar dagen later bleek mijn modem steeds “down” te gaan, waardoor ik geen verbinding meer had. Bovendien kreeg ik de afschriften van mijn bank, waarop de rekeningen van zowel Planet als KPN gewoon afgeboekt waren, ondanks de toezeggingen. Op den duur kreeg ik helemaal geen verbinding meer, ook niet als ik het modem weer aanzette. Dus wat doe je dan? Je gaat maar weer eens bellen met KPN. Ik belde op dinsdag 16 mei waarbij mij verteld werd dat mijn wachtwoord gewijzigd was. Ik noteerde het nieuwe wachtwoord en probeerde in te loggen. Zonder succes. Ik belde twee keer op woensdagmiddag 17 mei naar KPN vanaf mijn werk. Toen ik 's avonds thuis voor de derde keer belde en weer een ander wachtwoord kreeg, plus een andere gebruikersnaam moest invullen in het modem op twee plaatsen, bleek mijn e-mailadres ook niet meer te kloppen. Er ontbrak een punt in hun administratie. Ruim drie kwartier waren we bezig om dit ongedaan te maken. Ik moest mijn oude wachtwoord en ook mijn oude gebruikersnaam opgeven (gelukkig had ik die nog ergens) om van mijn oude account het e-mailadres over te zetten naar het nieuwe.Vervolgens moest ik nog een uur wachten voordat het goede (=oude) adres opnieuw geactiveerd was. Uiteindelijk werkte het dan toch allemaal. Nu moet ik alleen nog met Jolanda van Stevenink bellen morgen om mijn geld terug te krijgen voor de niet geleverde diensten. |